Kolotoč soutěží družstev se roztočil

30.09.2012 10:40

Tak nám začala sezona a jako první do ní vstoupilo céčko. A musím říct, že mě chlapci mile překvapili. Vítězství z Pocinovic (10:6) má svoji cenu, i když domácí nenastoupili kompletní a při troše štěstí jsme mohli bodovat i v Horažďovicích. Horažďovické béčko, které je také nováčkem, vyhrálo 10:7 a já měl dobře rozehraný zápas s Vojáčkem (sorry Rudo). Takže v podstatě jediný bodík chyběl k remíze…
Bohužel jsme blbě začali od čtyřher, které jsme obě padly. Pak jsme sice vedli 7:5, ale to bylo vše. Za zmínku stojí, že Miloš Průcha i Lukáš Kheil porazili Vojtu Křesáka. To je cenný skalp.
Odpoledne jsme se poučili a vyhráli aspoň jednu čtyřhru. No a protože se Vláďa Kliment projevil jako správná jednička a tahoun mančaftu a všechno vyhrál, položil tak základ k první výhře v této soutěži. Dva body jsem přidal já a Lukáš, Miloš vyhrál jednu dvouhru.
Tak teď jen nezpychnout a i za týden vyhrát aspoň jednou.
Ještě je třeba připomenout, že i nám chyběli dva hráči – Martin Kolerus (nemoc) a Michal Niedermayer (pracovní povinnosti). Věřím, že za týden oba budou a mám docela zamotanou hlavu z toho, jakou zvolím sestavu. Ale to jsou příjemné starosti.
A jen pro úplnost 6. října hrajeme doma, od 9.00 s Chodovou Planou a ve 14.00 s céčkem Boru. Do sezony vstupují i áčko (hraje v Domažlicích) a béčko. To se představí také doma, od 9.00 hraje derby s Baníkem Líně A.
V Horažďovicích se i na KP II přišlo kouknout i pár diváků, asi by se nikdo z hráčů nezlobil, kdyby se něco podobného dělo i v Nýřanech.

Zdeněk Soukup